کمپین تابستانه مدیران خودرو از۳۰ تیرتا ۱۱مرداد - خدمات خودرویی

مدیران خودرو با اجرای کمپین تابستانه خود در تابستان ۱۴۰۳، خاطره‌ خوشی از تابستان امسال برای شما به یادگار می‌گذارد.

خدمات اختصاصی مدیران خودرو به مالکان خودروهای ام وی ام باعث آماده‌سازی کامل خودرو برای سفر می‌شود، اما این سرویس‌ها وقت‌گیر و زمان‌بر نیست. این کمپین به شیوه‌ای طراحی شده است تا دارندگان خودرو در کم‌ترین زمان بتوانند بهترین خدمات را دریافت ‌کنند و در سفرهای تابستانه از سلامت و امنیت خودرویشان کاملاً مطمئن و آسوده باشند.

کمپین تابستانه مدیران خودرو از ۳۰ تیر تا ۱۱ مرداد در نمایندگی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

جزئیات کمپین تابستانه مدیران خودرو

سرویس رایگان خودرو:

تا۵۰ درصد تخفیف لوازم مصرفی
خدمت رسانی به تمامی محصولات مدیران خودرو بدون محدودیت سال تولید
مدیران خودرو برای آن‌ که در ساختن یک تابستان خاطره‌انگیز شریک شما باشد، هزینه سرویس خودرو را برعهده گرفته است. مالکان ام وی ام می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو از سلامت خودروی خود مطمئن شوند و اولین گام در ساختن یک تابستان ویژه را بردارند.

تمامی دارندگان مدل‌های مختلف ام‌وی‌ام می‌توانند از خدمات ویژه کمپین تابستانه مدیران خودرو استفاده کنند و هیچ محدودیتی برای سال تولید یا مدل خودروها وجود ندارد.

برای خرید اقلام مصرفی خودرو مثل روغن ترمز، فیلتر هوا و... هیچ زمانی بهتر از تابستان ۱۴۰۳ نیست. در تابستان امسال شما می‌توانید لوازم مصرفی خودرو ام وی ام خودتان را تا۵۰ درصد تخفیف بخرید.

کمپین تابستانه ۱۴۰۳ مدیران خودرو از ۳۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۱ مرداد ادامه دارد. تمامی دارندگان ام‌وی‌ام می‌توانند در این بازه زمانی از خدمات ویژه مدیران خودرو بهره ببرند. این کمپین، فرآیند آماده‌سازی خودرو را تسهیل می‌کند و بهترین زمان برای بررسی و چکاپ کامل خودرو است.

برای اطلاعات بیشتر با شعب خدمات نمایندگی افتخار در ارتباط باشید.

شعبه خدمات شهرری:  ۳۳۶۳۷۵۰۰ – ۳۳۳۹۸۰۰۱

 

شعبه خدمات بیهقی: ۸۸۱۷۶۷۲۵ – ۸۸۵۲۱۷۸۵