فراخوان ثبت نام خودروهای برند ام وی ام ویژه منتخبین دومین دوره سامانه یکپارچه فروش اینترنتی

تمامی متقاضیان واجد شرایط با هر اولویت بندی اعلام شده در سامانه یکپارچه که پیامک برای آنها ارسال شده میبایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ لغایت    ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ اقدام به ثبت نام اولیه و واریز وجه علی الحساب نمایند.

  1. عدم ثبت نام متقاضی در این بازه زمانی به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی میگردد و مشتری در آینده هیچ گونه ادعا و حق اعتراضی نخواهد داشت.
  2. شرکت صرفا از طریق وبسایت رسمی شرکت صنایع خودروسازی مدیران و همچنین ارسال پیامک به شماره اعلامی مشتری هنگام ثبت نام، زمان صدور دعوتنامه را به اطلاع ایشان می رساند. 
  3. پس از ارسال اطلاعیه، مشتری میبایست ظرف مدت 72 ساعت  از زمان اعلام جهت انتخاب شرایط و صدور دعوتنامه به نمایندگی منتخب خود مراجعه نماید.
  4. پس از صدور دعوتنامه مشتری 72 ساعت فرصت تکمیل وجه درخواست را دارد. بدیهی است در صورت عدم مراجعه مشتری در زمان تعیین شده ، درخواست خرید مشتری به صورت یکطرفه ابطال و انصراف میگردد.
  5. صدور دعوتنامه فقط یکبار امکان پذیر می باشد ، لذا مشتریان گرامی می بایست در انتخاب شرایط ، دقت لازم را به عمل آورند.
  6. قیمت در زمان ثبتنام اولیه، علی الحساب و غیر قطعی می باشد و قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد.
  7. در زمان صدور دعوتنامه ، مشتری قادر به انتخاب یکی از روش های نقدی و یا اقساطی خواهد بود و پس از انتخاب امکان تغییر شرایط میسر نمی باشد.
  8. در صورت انتخاب روش اقساطی ، تاریخ تحویل خودرو 90 روز کاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود و زمان تحویل اعلام شده در سامانه یکپارچه ملاک نمی باشد. ضمنا با توجه به عدم امکان تغییر دعوتنامه ، مشتری محترم می بایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ/ بانک ارائه دهنده تسهیلات اطمینان حاصل نماید. ( در صورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی  و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک، هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت  مدیران خودرو نمی باشد)
  9. در صورتی که شرکت به هر دلیلی قادر به تحویل خودروی مورد تقاضای مشتری نباشد ، راسا مجاز است نسبت به تغییر خودرو به نزدیکترین مدل از لحاظ قیمت در زمان دعوتنامه اقدام نماید.

با شعب نمایندگی افتخار در تماس باشید:

شعبه آرژانتین:

۸۶۰۳۱۸۶۲ - ۸۶۰۳۱۸۶۰ - ۸۶۰۳۱۸۶۵

شعبه شهرری: 

۵۵۹۲۷۹۰۴ – ۵۵۹۱۸۱۸۱ -  ۵۵۹۲۷۲۴۲

شعبه گیشا:

۸۸۴۸۷۰۹۰ – ۸۸۴۸۶۰۹۰ -  ۸۸۴۸۵۰۹۰